hur gick det riktigt med dagen idag?
Mja, fick väl inte så mycket gjort.. Men jag fick umgås med pappa ett par timmar ute på gården med att kratta löv (eller okej, jag kratttade och han körde omkring med gräsklipparn o samlade upp löven- tills vi började med att såga ner buskar, plocka in resten av alla äpplen osv..) Simon var hemma osså så vi fick oss både tacos och äpplepaj av våra rödluvanäpplen MUMS.
Blev även lite nyårsplanering, kom väl inte så långt men jag vet att detta år också kommer bli succé! :)

Imorgon ska jag hinna mer, har fullspäckat schema (som jag förmodligen inte kommer att hålla, ska inte ens nästan skriva upp vad jag ska göra här så jag måste skämmas sen).
Men vktigast: Middag hos H med alla brudarna, yey!

keep going girls!

1 kommentarer

elin

21 Oct 2009 12:36

aha, du blev säkert vältränad då du krattade löven;) middag ikväll:P yay

Kommentera

Publiceras ej