Helgen är här, och snart är den över igen!
Har iallafall insett varför jag är så trött och helst skulle sova dygnets 24 timmar.
Det kallas pollenallergi! Yey, känns skönt att veta att jag är normal iaf. Haha.
Och mina smårackarkattter drar ju inte in lite pollen heller, och man kan ju inte inte mysa med dem.
Nåväl.
Har umgåtts med min mustaschbror ikväll (kampen är över på söndag, YES) vi fick oss nästan två timmar i skogen, haha, ganska mysigt. Dock himla tur vi tog stövlarna, lägdorna var okej, men myrarna inne i skogen var blöta nanting! Och hej och välkommen mygg säger jag bara, nu vet jag vart dom frodas som mest!



Bli människa igen kvinna, I miss you!

2 kommentarer

HannaMaria

30 May 2009 11:55

alltså en fråga (som kanske är dum jag vet inte) men har du färgat håret rosa? permanent liksom?:D

Den omänskliga

30 May 2009 12:13

hihi, soooon! men jag tror jag ska ge upp plugget för några timmar nu, det är ju trots allt lördag! pusshej!

Kommentera

Publiceras ej