Känner mig bara tom.

7 kommentarer

fiffi

22 Mar 2009 08:47

Ni är i mina tankar

Janni

22 Mar 2009 08:51

Tänker på er..

Isabell

22 Mar 2009 15:36

vännen min håll utkik vid dörren imorrn

Anonym

22 Mar 2009 16:04

Vi tänker på er allihop.Livet är inte rättvist, så inte döden heller

kidh

23 Mar 2009 16:03

ord väger inte så tungt i jämförelse med känslor och tankar. Jag vet också att det finns inget på denna jord som kan beskriva den tomhet och den ilska man kan bära på i vissa stunder. Inget kan läka något så stort, men det blir lite bättre med tiden, jag lovar. Mina tankar finns hos dig min kära vän och det är allt jag kan ge dig just nu som jag tror betyder något. Håll om de som står dig närmast och glöm inte ta hand om dig själv.



kärlek

jennie

23 Mar 2009 18:19

hej gumman.. du ska veta att jag har fällt tårar för dig å din familj. du e en underbar tjej å förtjänar inte det här.. jag hoppas att tiden läker alla sår å du ska veta att du kan alltid ringa å prata med mej om du vill...=( pöss på dig min söta norrland

Moa

24 Mar 2009 09:20

Jag anar att vi är i samma sits. Adda mig på FB om du vill så kan vi skriva där. Kan vara skönt att prata med nån som vet hur det känns. Gäller oss båda. Kram!

Kommentera

Publiceras ej