Har vart fullt upp senaste tiden och var länge sen jag satt framför datorn. På tiden nu iallafall!
Jag och Fiffi har fått finbesök från göteborg så det gäller att visa den fina sidan från stan!

I fredags roade vi oss först på falkan med Ingo, fantastisk dag som vi sedan avslutade med grill och fest hos Johanna. Och premiären på Semesterklubben på s8. Helbra!




Stugfest stod på schemat på lördagen, och vilken dag o kväll! I like it.

(min dator vägrar lägga upp bilderna, så dom kommer en annan dag)

Jag borde nästan börja uppdatera min bilddagbok istället när jag bara lägger ut bilder och inte skriver nå vettigt?!

Fick just ett sms av Jonte:
"Älvglid i skelltown river imorgon! Ta med båt och damp- eller chillhumör och alla du känner! Så skippa jobb och andra plikter och unna dig en riktigt härlig onsdag i skellefteås underbara vattendrag"
Hejbarra va härligt de lät va? Men visst suger det stjärt att jag har bokat frisörtid klockan 14!! har ingen större lust att bara glida nerför halva älven sen springa till frisören med en gummibåt.. Nja. det får bli en annan gång för mig!
Vi kommer nog få en härlig dag endå.

-
Och jag vill baaraaa bli mig själv igen, känner inte igen mig alls. Inte någonstans.
Det är sommar, det är sol, och ledighet och Feeestival, det kan ju egentligen inte bli bättre.
Sabba inte det här nu idiot-ida.

2 kommentarer

Moa

01 Jul 2009 14:31

Känner igen mig i det sistskrivna. Vem har man blivit?

Fiffi

05 Jul 2009 19:56

du är som du är. och jag tycker om dig ofantligt mycket oavsett

Kommentera

Publiceras ej