Har nu blivit utspelad i Patiensduell mot Ingo, och man blir såå sjukt irriterad på när datorn inte gör det man vill, samt gör det 1 sekund efter. Vad beror det på? Och varför är det bara så i mitt rum?! Mitt rum är ju tusan närmast routern, menmen.

Dagen kan jag sammanfatta med ett K A O S. Ingo förstår varför, Omg alltså what a day! Tur att allting ordnade sig iallafall.
Stepmuskel ikväll med Jojsan, gick faktiskt över förväntan med att hålla koll på mina fötter och ben, lite stolt är jag över oss. Ett pass jag absolut ska gå på igen =) varannan torsdag =)

Sune den lilla rackarn ligger och kurrar hos mig och undrar varför jag inte lägger mig o myser med han ist för att nörda här? Men han förstår inte att jag har ett massa läsande innan jag kan slå mig till ro ;)
Han är den sötaste när han försöker öppna dörren ut eller in i ett rum, även om dörren är på glänt och han får sig in så lägger han sig på golvet och raspar klorna för att få uppmärksamhet. Haha.
Sötnosen =)

Oooh, nu ska vi visst spela betapet!
Jobbardag väntar imorgon, samt en hejdundrandes kväll ?=)
Puss!

1 kommentarer

ding

29 Jan 2009 23:57

hahah söta gumma!

betapet nu juuue!

Kommentera

Publiceras ej