Med ena ögat stängt tänkte jag dra en kort sammanfattning av dagen/kvällen.
Upp 6.00, träning, core. Lite kondition hann jag med innan dusch 0ch frukost med Ingoo hos H,
Jobb fram till 16.00, hann vara trevlig, sussa, städa, diska, vara lite duktig, läsa skvaller och se tv, och mera tv.
Skippade spinningen, valde ist storhandling med brorsan. Ett bra val, förutom att jag fick avstämmning, och ja lovar er, det var inte den lilla handlingen. Fybubblanvadirriteratjagvar.
Pizza till middag lättade upp stämningen
snabbdusch, packa hela livet ´+ lite till. Åka förbi stan o hämta upp sannihoe och sedan till Marrryyy!
Och Mik DIN rackare som oroade oss i onödan att du inte kunde komma?" ! Gaah.
Tur allting ordnade sig!
Statt, old williams, balzac och SUBBAN .
En mye trevlig kväll, men må säga att SUBBAN förmodligen var de bästa, samt världaste under kvällen.
MEN, mika, maria, sanna, ida, emma, Tack för ikväll!

+ min lillagummanvakt, du är en stjärna!

Simon får ett litet tack för hjälpen med handling, annars tyfker jag du ryckte in årorna lite vältidigt?
Ingen idé att sova hos broder utan egen nykel, integlömmaigenIda.Skärpning!

.. .
För en hundradelssekund så trode jag att det var du!
WHAT!. vad gjorde du där och hej vadtrevligt,
Tills jag såg att det inte var du, inte ens i närheten.
Men det kunde ha vart.

1 kommentarer

Yo

31 Jan 2009 15:43

hihi, knasboll =)

Kommentera

Publiceras ej