Gaaah vad jag saknar staden och allting som hör till.
Underbara vänner, regnet, blåsten, våren, sommaren, slottskogen, kellys, gretas, agaten,
ALLT.
Ett riktigt sakna-il är jag i nu. Jobbigt.
Jag tror på nästa helg kanske? En liten impuls? Why not?
Endå arbetslös.
Vill att ingo ska med också.

- -
Nåväl, nu är jag i Skell, och igår kväll skrev jag en fylleblogg, vilket jag lyckades med ganska bra? Såg nästan bättre ut än hur ingos bruka se ut ?:P Hoho.

Ett par bilder från igår bjuder jag på :-)

Maria o Sanna



Mika o Jag



Maria, Mika, Emma o Ida



Bästa

Nu tackar jag för mig, och nu har vi kalas för bästa sovande bror som fyller år på onsdag. Grattis i förskott.

3 kommentarer

dingo

01 Feb 2009 12:50

puss på dig MY LOVE! ses ju ikvääälll!

fiffi

02 Feb 2009 00:34

det värmer i hjärtat att höra att du saknar göteborg. du vet att vi saknar dig med! du är välkommen any time vet du!

ljusn

02 Feb 2009 13:44

min lilla svart!! du är så fiiiin på alla bilder!! saknar dej. tänker på dej. kom hit!

Kommentera

Publiceras ej