.. som man brukar saga.

(Ja, jag har åäö pa min dator, men har inte vant om mig annu, och har inte kraft for att andra alla ord ikvall. Sta ut. Tack pa forhand :) )

Vi har iallafall atervant till kalla sverige, KALLA SVERIGE, -18 grader tror jag det har varit som varmast sen jag steg ur planet 19.26 pa Falmarks flygplats den 23 decemer. Och efter tva manader med bara varme och bad sa kanns det kallare an vad det nagonsin gjort forut! Meeeen, man vanjer sig nog snabbt, det tror jag.

Alla vet redan att vi har haft det heltsjuktgaletbra, och alla detaljer far man nar vi ses. Och Ja, jag langtar tillbaka.
Vad var bast? Allting- IndonesienThailandAustralien, Varmen, Resa med varldensbasteIngrid, Alla nya bekantskaper runt om i varlden, Surfning, Dykning, Bad, Segling, Camp, Snorkling osv osv osv. Allt var bast.

- -
Julafton svishade forbi utan att jag egentligen hann kanna efter. Utan julkansla och en jul som inte alls var sig likt sa kanner jag att jag hade kunnat klara mig likabra utan dentjugofjardedecember. Later hemskt, har alltid alskat julen med allting som for dartill, men det ar nagonting annars nu och jag langtar inte alls tills nasta jul.

Juldagen var underbar, traffa alla fina igen! Tack for en mycket trevlig forfest tjejer! Bilder far komma ett senare tillfalle..
För nu ska jag ut och sparka med Julle! yey!

Puss!

3 kommentarer

Joje

26 Dec 2009 22:41

härligt att bloggen kommit igång igen! =)Tack för igår! Vi måste ses i veckan!

Ingoooo!

27 Dec 2009 10:30

vi hade det underbart, mre resa snart:) puss på dig basta ida!! snowboard till veckan??

Janni

27 Dec 2009 13:53

Juldagen var grejt! Dags att börja peppa inför Nyårs!!

Kommentera

Publiceras ej