Idag var min lediga dag, och när man har haft mitt piss-schema så uppskattar man sina lediga dagar sjukt mkt.
men, det behövdes folk såklart, och när jag endå skulle in på ett möte 14.oo- 16.oo på jobbet så kändes det väl nästan lika bra att jobba hela dagen?
Aa, så tänkte jag igår kväll, men inte imorse.
Meeen, det gick bra, skönt att jobba på en annan våning, dom tanterna har jag saknar må ni tro. Så goa! Tror man behöver byta våning ibland så man inte bli spyless.

Men vi hade stormöte idag med alla de högsta cheferna osv idag, grymt bra möte alltså.
Även om man visste allt de sa så är det saker som verkligen behöver uppdateras, även för dem som jobbat inom vården 20 år.
Självklara saker som man endå glömmer ibland.
Kommer nog bli en enklare dag på jobbet imorgon, ändra lite tankesätt.
har vart ngra tunga veckor med alldeles för mkt ansvar och skitsnack.
Låt oss få ändring. Känner de på mig, en förbättring kommer...

- -
Efter jobbet gick jag och Isa och shoppade, hittade var sina skor.. jag blev som vanligt kär =) Hoppas bara de inte finns i skell också, men den turen brukar jag ha. Haha. Förstår inte hur jag lyckas med det mesta :P
nemende var ett par finfina stövlar, love.
Sen åkte jag förbi Bolaget och köpte två flaskor ekologiskt vin, åkte till Idorna och fick middag och sen lite idol o lite vine.
Idol har jag btw typ blitt besatt av, kan inte förstå?! Meeeen.. det finns två eller tre loverboys. Såklart! Fint o titta på, o fint för öronen att lyssna på. Kan inte bli bättre?


Men Alltså. Andra Avenyn, det är egentligen jätte pinsamt, för jag VET att det är den b:igaste serien och det är inte okej att vara besatt av den serien.
Kan inte rå för det, har följt de så länge nu!! Och äntligen har det börjat om.
Förra söndagen, och de går tre gånger i veckan.
men varför lägger svt ut 3 avsnitt på söndagen?! Tror de själva att ngn kommer kunna hålla sig och inte se alla tre på en gång, och då betyder det att det är en HEL vecka tills man får se fortsättningen.
Tror inte jag kan hålla mig till på söndag, Måste försöka hacka mig in på svts hemsida. Eller nåt.

Eller så skaffar jag mig ett liv.
Hoho.

Kommentera

Publiceras ej