Jag vaknade 3 inatt, pigg som en lärka efter 1½ timmes sömn..
vad gör man? Jo.
Först, dricker lite vatten, försöker bli trött.. Utan resultat.
Sitter vid datorn en timme, utan att bli trött..
Stänger datorn o försöker sova.. Utan resultat..
Klockan är nu 05:00 och Simons väckarklocka ringer..
Jag stiger upp, väcker han, gör god frukost och så njuter vi av den tidiga morgonen..

Sen då? klockan är kvart i 6..
Jo, ligger vid datorn en timme och ser nå världelösa program..
Beslutar mig för att hämta tidningen vid halv 7, går ut till havet, sätter mig på en brygga och läser NorraVästerbotten.
Solen är framme och jag sitter i linne, skönt som attan.
Klockan närmar sig 8 och jag går hem, gör frukost till mamma o pappa och väcker dem med frukostpåsäng.

yes. En lyckad morgon för de tre bästa <3

- -
Hela dagen har vart lyckad.
Hälsade på farmor o farfar, de goaste.
Åkte sedan till mitt gamla jobb, pussade uppp mina tanter o gubbar och fick träffa bästemaria o bästesandra! wei!
Sen in till stan för att äta lunch med bästeingo! Vilken kanon dag!!!
och sen middag med familjen, alltid lika gott med mat :P

Kvällen avslutades hos Freddan, kärt återseende även där! Tusan ett halvårsen nu, mkt att ta igen och riktigt kul att ses! Jag fick till ochmed göra en repris till att somna i soffan till filmen, haha. Kanske hänt tusen gånger!

Veckan kommer bli kanon. Seeya! =)

Kommentera

Publiceras ej