Efter att jag mått lite konstigt de senaste dagarna har jag insett varför, och mår idag mycket bättre.
Tog tag i dagen på en gång efter jobbet med en löprunda på en tokmysig stig, de fick mig att känna mig som hemma.. skog o skog. Måste faktiskt säga att motionspåret jag hittat här är betydligen bättre än "broarna runt" hemma =) Me like.
Sen blev de en heldel tvättning, diskning, vård av mina naglar osv.. mycket bra dag!

Efter att en engång försökt få min chef att förstå att jag inte vill ha ett fast jobb ( iaf inte hos dem ) så känner jag mig nöjd.. Har många som håller med mig också.. de glädjer mig.
Varför bli fast här när ja kan leva livet ett tag till som timvikarie?! I like it! Som jag har nu har ja två jobb, oså slipper ja bli less på ngt av dem.. Sen kan jag åka vart jag vill när jag vill, utan att behöva ta ledigt :)
Men chefen i fråga är inte glad.. ORKA! Tycker att hon kan vara trevlig mot mig även om ja tackat nej. Idiot som inte sa att jag kunde få raden på en gång, isf hade jag ju tatt den.. ha ha

Nu ser jag fram emot en resa.. och sen ser jag framemot en reprissommar hemma med joje.. sen en resa med min bästa vän =)
Men FÖRST, en grym vår ska vi väl få i Göteborg?!


Tjopp

Kommentera

Publiceras ej