Ajjemen, klockan är 1.29 och jag har inte börjat packa inför imorgon än .. Uhm.
Min tanke var ju att åka hem i tid ikväll så jag både hann duscha, epilera benen, plocka ögonbrynen SAMT packa.
Haha, men tiden gick tokfort ikväll! Så, nu ligger jag här och bara tittar på alla lådor av kartonger där alla kläder o grejs ligger.
Mest nervös är jag över att hitta skorna jag tänkt ha.... gah.

Meeen jag skyller mig själv =)
Ska ställa klockan på 6:30, då borde jag hinna allt. Dom kommer ju trots allt inte föräns vid 10 :-)
Skönhetssömnen ropar på mig och säger att det är försent att få sömnen kroppen tydligen vill ha, soo what!

Nåja, dagen har vart en kanonpussel!
Först och främst tog jag o joje oss i kragen och tränade kl 7 imorse?! tokisar, men nu äre igång på rikt =)
Seeen blev de schampoohandling hos Limpan...
Sen Maxi
Sen hem, duscha
umgås med mamms papps
stan, massa onödig shopping samt sällskap av Maaary, Lollo (!) Anna Marre Kerba och de kändes verkligen som alla var på stan idag?!
Sen hann även jag o maria på suntan innan bilen rullade till boviken.
Tacos bestämde jag mig för.
Promenad med jullstrulls =)
hälsa på gamjobbet med sandra o maaary
och SEN myskväll med Ingooo o Helle =) Tack för ikväll tjejer, kanon härligt!

(värt och sitta här när jag skulle sova, men nu vet ni min dag punkt o pricka iaf)
ps. hann även med att prata lite strunt med fiffiliffi såklart :-) ds

och nu är klockan 01.34. Bajs

3 kommentarer

Fiffi

31 Dec 2008 15:20

ojoj vad du stressar runt. hoppas du får det lite lugnare efter nyår! tycker om att prata strunt med dig gumms! pussen

ljusn

02 Jan 2009 21:21

saknaaaaaaaaar dig

ljusn

03 Jan 2009 19:18

pussssss igen

Kommentera

Publiceras ej