Oharrejisses.
What to do what to do.
pratade med Brun (i min rosa älsklingsmobil) så jag visste Ljus hade fått sig hem.
Jaha sen då? Dansade en stund, skulle gå o köpa en öl.

Okej, någon hade haft offantligt roligt o snott både min MOBIL och VISAkort och min GENERALsnusdosa som ja fått av BrunLjus alldeles innan. TACK IDIOT.
Jag hade väskan på mig hela tiden, medan de andra tjejerna hade deras på golvet. Just de, ngn lyckades alltså endå. Schysst.
Sen snodde ngn Isabells ros hon hade fått också.

FAn fan fan vilka idioter de finns.
Alla mina bilder, nummer fan allt alltså. Mobilen är ju ens liv!

Hur ska jag få mig upp på morgon?
Hur ska ja hinna itid till vagnen på morgon?
Hur ska jag kunna ringa o säga att jag har försovit mig, eller att jag missat vagnen?
Hur ska jag kunna få tag i folk? o hur ska de kunna få tag i mig?
Ballhet är förnamnet


Kommentera

Publiceras ej