Nu har jag fått lite uppmaning att skriva, så de må jag ju göra =)
Var ett tag sen nu (:

Min skelleftevecka var king hursom, riktigtbra. Hann med de mesta tror jag?
Både fest, kräftor, surströmming, finmiddag, vin och vänner o familj. Oså släkt. =)

Sen även lite plaaans ;) dvd! Min bingusnurra är rätt bra, förutom på cykeln i fyllan.. Men vi måste alla göra det någongång :D
jag och du är rätt bra vetu =)

Sen så har jag även hunnit med att vara sjuk sen ja komhem, de sög! Är fortfarande inte kry men är påjobbe iaf o strosar... o lilla Isa som jag saknar tvingar mig på ölkväll ikväll.. men jag tvekar?!
Det är väl vettigare att vila ikväll o vara frisk på fredag när hon fyller år?! Kan jag tycka iaf.
Sen så regnar de alldeles förfärligt därute och jag ser framför mig en riktigt gokväll här hemma, med kanske ett kex?

Tjoho, nu ska jag ta en pn.
Pusselipuss

Kommentera

Publiceras ej