Nu ligger jag här i sängen, det är min lediga dag och jag har nyss vaknar efter en halvknepig sömn.
Först blev ja väckt 06:04 av att jobbet ringde. Men jag orkade verkligen inte jobba, var så less på två tanter igår så ja höll på springa rent ut sagt. Men ångest över att ja inte ryckte in när de behövde endå...

Sen ringde mitt gamla jobb(återigen), det var min chef som jag knappt pratat med sen jag sa nej till den dära tjänsten.. Hon som blev litesmåsur då..
Hon frågade mest vad ja gjorde osv, om jag hade jobb o om ja ville jobba ikväll o hela helgen.
Nejtack till de också, jag är ju ledig i helgen och jag fyller år :O Men hon var jätte trevlig iallafall!
Sen sa jag faktiskt åt henne att jag inte skulle kunna jobba där nå i sommar och att de inte skulle ringa mig under hela maj eftersom jag är i NZ då.. Lite ångest över det också..  Jag känner mig så taskig.

Sen snackar jag med en vän på msn som verkligen tar vara på livet!! Skulle vara grymt skoj o haka på men vad gör man!? sitter o hänger?
Nja, dubbelångest..

Därför har ja ont i magen idag :P

Skärpning, måste upp ur sängen snart o röra på flärret!

Ser framemot resa + en gbg/skell-sommar. Den ska rocka!!! =)

Tjingalong

Kommentera

Publiceras ej